پرایمر Healthy Mix ،محصولی فوق العاده برای ایجاد پوششی صاف و یکدست و محو کردن منافذ می‌باشد. فرمول این محصول از ویتامین C، ویتامین E و ویتامین B5 غنی شده است که باعث منحصر به فرد شدن این پرایمر٬ می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای تمام این ویتامین‌ها درون محصول، توانایی آن در از بین بردن خستگی و بازگرداندن شادابی می‌باشد.

این پرایمر نه تنها آبرسان است بلکه ماندگاری 16 ساعته نیز دارد که برای استفاده در روزهای طولانی انتخابی بی‌نظیر می‌باشد.

این پرایمر سبک با پوشاندن قرمزی پوست و دایره‌های سیاه زیر چشم، به طرز موثری نشانه‌های خستگی را می‌پوشاند. علاوه بر این با استفاده از فناوری تصحیح رنگدانه باعث یکنواختی رنگ پوست و پوشاندن ایرادات پوستی می‌شود. پرایمر Healthy Mix همچنین باعث محوکردن خطوط ریز و منافذ پوست به کم‌ترین میزان ممکن می‌شود. ترکیبات ذوب‌شونده این پرایمر چسبناک و چرب نیستند و رایحه بی‌نظیر میوه‌های تازه دارد! همچنین به‌دلیل رنگ عمومی آن که برای هررنگ پوستی مناسب است، پرایمر Bourjois Healthy Mix برای هر بانویی عالی است.

ویژگی‌های پرایمر بورژوا Healthy Mix

  • دارای ماندگاری 16 ساعته
  • فرمول این پرایمر از ویتامین C، ویتامین E و ویتامین B5 غنی شده است.
  • قابلیت پوشاندن منافذ
  • محو کردن لک ها و پوست
  • از بین بردن چروک های ریز
  • توانایی در آبرسانی به پوست
  • توانایی در شاداب نگه داشتن پوست
  • دارای رایحه بسیار خوشبوی میوه‌های تازه
  • مناسب برای پوست های نرمال و خشک

نحوه استفاده از پرایمر:

  • پیش از استفاده از پرایمر، صورتتان را به خوبی تمیز کنید و با محصولات تقویتی همچون مرطوب کننده صورتتان را آبرسانی کنید. البته از آن جایی که این محصول خود حاوی آبرسان نیز می باشد ، استفاده از مرطوب کننده پیش از پرایمر بورژوا ضرورتی نخواهد داشت.
  • مقدار مناسبی از پرایمر را به دستانتان بزنید و آن را با انگشتان خود بر صورتتان پخش کنید.
نظرات دوستان

همه ما می دانیم که برند بورژوا یک مارک فرانسوی بوده و در دهه هشتاد میلادی، کار خود را با یک ایده کوچک آغاز کرده است. اما با توجه به تغییر و تحولات انجام گرفته، تحت لیسانس شرکت آمریکایی به نام Coty Inc مدیریت می شود. از مهمترین محصولات آرایشی بورژوا، می توان به لوازم آرایش، عطر و سلامت پوست اشاره کرد. بورژوا در سال 2015 توانسته، فروشی به اندازه 23000 کالا در 50 کشور از جهان را برای خود ثبت کند و به رکوردی فوق العاده دست یابد. محصولات بورژوا از جمله ریمل بورژوا بسیار با کیفیت بوده و دارای طرفداران زیادی در سراسر جهان می باشد. از کشورهای پرطرفدارمحصولات آرایشی بورژوا، می توان ایران را در صدر جدول فروش، قرار داد. در ادامه مقاله، داستان پیدایش محصولات آرایشی بورژوا را به همراه معرفی محصولات، ببیشتر بررسی خواهیم کرد.

شروع داستان برند بورژوا بر میگردد به سال 1863، که “جوزف آلبرت پانسیون” تصمیم می گیرد، برای بهتر گریم کردن بازیگران تئاتر، دست به خلاقیت جدیدی بزند که این خلاقیت باعث  بوجود آمدن و خلق برند بورژوا در آن زمان شد. قبل از ادامه داستان یادآوری کنم که آقای آلبرت پانسیون، یک متخصص زیبایی بود و در کشور زیبای فرانسه نیز متولد شده بود. خوب حالا بر می گردیم به  ادامه داستان، وقتی آلبرت پانسین چنین تصمیم مهمی گرفت، شبانه در خانه خودش با لوازمی که داشت، شروع به ساخت قلم مو های مومی کرد، به طوری که آن ها را در رنگ و اندازه های مختلفی ساخت و جالبتر از همه تصمیم گرفت، برای قلم آرایشی خود نامی انتخاب کند، چرا که خلق این ایده مانند متولد شدن یک بچه بود. او نام قلم موی آرایشی خود را “حسود” یا “تب عشق” گذاشت. بعد از ساخت قلم موی مومی، شروع به ایجاد جعبه لوازم آرایشی کرد، بطوری که با استقبال زیادی همراه شد. او عبارت “تامین کننده تئاتر” را بر روی جعبه های لوازم آرایشی خود درج کرد و بعد ها آن را به “تولید کننده خاص محصولات زیبایی زنانه” تغییر داد. بعد از ساخت جعبه و قلم موهای آرایشی، پانسین بدنبال ساخت پودری بود که با آب و حرارت و رنگ بتواند بر روی پوست، شادابی و زیبایی ایجاد کند. در واقع ایده پانسیون در سال 1879، توسط “الکساندر ناپلون بورژوا” بهبود داده شد و برند بورژوا (Bourjois) برای ساخت چنین رژگونه ای، ابتدا مقداری پودر و آب را باهم مخلوط کرد و سپس در قالب های گرد کوچکی ریخت و در فر آن ها را پخت. با این روش اولین رژگونه او به نام “Little Round Pot Blusher” یا “پودر برنج جاوه” تولید شد؛ که هدف اصلی بورژوا، شفاف و زیباتر کردن پوست صورت بود. بخاطر پر فروش بودن این محصول خاص، اطلاعات این رژگونه به پنج زبان ترجمه شد و عنوان “بودجوا پاریس”  را به خود اختصاص داد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، امروزه شرکت بورژوا  تحت لیسانس شرکت “Coty Inc”  است و محصولات خود را  به 26000 نقطه در 80 کشور ارسال می کند. از محصولات تولید شده در این شرکت می توان به انواع رژگونه ها، پودرهای سفید کننده و آرایشی، رژلب ها، ریمل ها، انواع عطرهای معروف مانند “مون پارفوم”، انواع اسانس ها و لوسیون ها اشاره کرد. امیدوارم از داستان پانسیون و بورژوا عبرت گرفته باشید و به خودتان اعتماد کنید و اگر کوچکترین ایده ای برای تغییر زندگی خود دارید، شروع به عملی کردن آن ایده بپردازید تا بتوانید برندی به عظمت بورژوا برای خود رقم بزنید. در ادامه به معرفی عطر معروف بورژوا و لوگوی خاص آن می پردازیم:

 

عطر معروف برند بورژوا

اولین عطر برند بورژوا در سال های 1928-1924، توسط  “Ernest Beaux ” ساخته شد. این عطر خوشبو، ترکیبی ازعطر گل طلایی و طعم دهنده ای ازSoir de Paris” ” بود که در بطری آبی رنگی مورد استفاده قرار می گرفت. در آمریکا این عطر را با نام “شبی درپاریس” یا “Chanel N 5” می شناسند.

راز لوگوی برند بورژوا (Bourjois)

اگر به لوگوی برند بورژوا نگاه کرده باشید، حتما به ساده و نوشتاری بودن آن مواجه شده اید. این لوگوی ساده و زیبا و البته هوشمندانه، طوری طراحی شده است که عبارت “PARIS”، زادگاه این برند در زیر آن آورده شده است. حال با کمی دقت، می توان به توازن به کار رفته در طراحی تک تک حروف آن اشاره کرد، که این یکی از نقاط قوت برای طراحی لوگو می باشد. رنگ لوگوی برند بورژوا، سرخابی و گاها صورتی می باشد که این رنگ از جمله رنگ هایی هست که مورد توجه خانم ها قرار می گیرد.