فضای رایحه و نت‌های اصلی

Givenchy Pour Homme Blue Label عطری با فضایی خنک، تلخ، مرکباتی و چوبی است. این رایحه حس آزادی، انرژی و شادابی را با وقار مردانه‌ای ترکیب می‌کند؛ مناسب برای مردانی که سبک زندگی پویا، غیررسمی و شیک دارند.


نت‌های ابتدایی:
ترنج، گریپ‌فروت، فلفل صورتی
(آغازی تند و تازه با حال‌وهوای مرکباتی و فلفلی که انرژی‌بخش و نشاط‌آور است)


نت‌های میانی:
هل، اسطوخودوس
(ادویه‌ای ملایم با لطافت گیاهی که حس خنکی و آرامش را منتقل می‌کند)


نت‌های پایه:
سدر، خس‌خس (وتیور)، بخور
(پایانی چوبی، خاکی و کمی دودی که شخصیت مردانه و باوقاری به عطر می‌دهد)

 

حس کلی و موقعیت‌های مناسب

Blue Label عطری است با حس مدرن، شاد، اسپرت و در عین حال شیک. رایحه‌ای که نشان‌دهنده اعتماد‌به‌نفس بی‌تکلف و روحیه‌ای آرام و خونسرد است.

مناسب برای:

استفاده روزمره در فصول گرم

موقعیت‌های غیررسمی و دوستانه

قرارهای عاشقانه در فضای باز

مردانی که به دنبال عطری خنک، راحت و جذاب برای روزمره هستند

---

طراحی بطری

بطری این عطر طراحی‌ای مدرن و مینیمال دارد؛ بدنه‌ای شفاف با مایع آبی‌رنگ که حس تازگی و خنکی را به‌خوبی القا می‌کند. درپوش نقره‌ای و فرم مستطیلی شیشه، سادگی شیک و مردانه‌ای را به تصویر می‌کشد.

 

اگر به دنبال عطری با رایحه‌ای خنک، تلخ و در عین حال شاد و مدرن هستید که استایلتان را در روزهای گرم کامل کند، «Givenchy Pour Homme Blue Label» می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

نظرات دوستان

جیوانچی یک برند فرانسوی است که توسط Count Hubert de Givenchy در سال 1952 تاسیس شد. جیوانچی در زمینه پوشاک و لوازم آرایشی فعالیت داشت و در سال 1957 به دنیای عطر و ادکلن وارد شد. اولین عطر این برند به نام L'Interdit الهام گرفته از مشهور ترین مشتری شان آدری هپبورن بود. اولین عطر مردانه جیوانچی با نام Monsieur de Givenchy در سال 1959 به بازار عرضه شد. جیوانچی در سال 1987 به شرکت چند ملیتی LVMH ملحق شد و بقیه عطرهایش یا همکاری این کمپانی تولید شد. موفقیت برند جیوانچی تا قرن 21 ادامه داشت. استفاده از رایحه های گل و میوه در عطرهای جیوانچی باعث جذب مخاطبان بیشتری شد. این برند برای تبلیغ عطرهایش هایش از افراد مشهوری از جمله Justin Timberlake و Liv Tyler استفاده کرد. کمپانی جیوانجی تاکنون 251 عطر تولید کرده است و بیشتر عطرهای این برند زنانه است.