فضای رایحه و نتهای اصلی
عطر Givenchy Pour Homme با فضایی ادویهای، چوبی و نیمهگرم، رایحهای مردانه، شیک و متین ارائه میدهد. این عطر حس وقار، جذابیت و حرفهای بودن را بهخوبی ترکیب میکند و برای کسانی طراحی شده که به دنبال عطری کلاسیک با هویتی متمایز هستند.
نتهای ابتدایی:
گریپفروت، ماندارین، گشنیز
(شروعی شاداب، کمی تلخ و ادویهای که حس تمیزی و انرژی را منتقل میکند)
نتهای میانی:
اسطوخودوس، گاردنیا
(میانهای متعادل با لطافت گلها و حس خنک گیاهی)
نتهای پایه:
خسخس (وتیور)، چوب سدر، لابدانوم
(پایانی عمیق، چوبی و گرم که ماندگاری و شخصیت رایحه را تقویت میکند)
---
حس کلی و موقعیتهای مناسب
Givenchy Pour Homme عطری متین، باکلاس و در عین حال جذاب است؛ مناسب مردانی با روحیه آرام، اما تأثیرگذار. رایحهای که برای جمعهای رسمی تا ملاقاتهای نیمهصمیمی، حضوری شیک و ماندگار بهجا میگذارد.
مناسب برای:
موقعیتهای رسمی و نیمهرسمی
استفاده روزمره در محیط کاری
فصول خنک (پاییز، زمستان، بهار)
مردان بالغان و شیکپوش
---
طراحی بطری
بطری این عطر طراحیای ساده، متقارن و خوشدست دارد. شیشهای شفاف با مایع قهوهای روشن و درپوش نقرهای که با هویت کلاسیک و مردانه رایحه، کاملاً هماهنگ است. لوگوی جیوانچی نیز بهصورت مینیمال در بالا حک شده.
---
اگر به دنبال عطری با رایحهای گرم، چوبی و متعادل هستید که شخصیت آرام، حرفهای و شیک شما را تقویت کند، «Givenchy Pour Homme» انتخابی قابل اعتماد خواهد بود.
جیوانچی یک برند فرانسوی است که توسط Count Hubert de Givenchy در سال 1952 تاسیس شد. جیوانچی در زمینه پوشاک و لوازم آرایشی فعالیت داشت و در سال 1957 به دنیای عطر و ادکلن وارد شد. اولین عطر این برند به نام L'Interdit الهام گرفته از مشهور ترین مشتری شان آدری هپبورن بود. اولین عطر مردانه جیوانچی با نام Monsieur de Givenchy در سال 1959 به بازار عرضه شد. جیوانچی در سال 1987 به شرکت چند ملیتی LVMH ملحق شد و بقیه عطرهایش یا همکاری این کمپانی تولید شد. موفقیت برند جیوانچی تا قرن 21 ادامه داشت. استفاده از رایحه های گل و میوه در عطرهای جیوانچی باعث جذب مخاطبان بیشتری شد. این برند برای تبلیغ عطرهایش هایش از افراد مشهوری از جمله Justin Timberlake و Liv Tyler استفاده کرد. کمپانی جیوانجی تاکنون 251 عطر تولید کرده است و بیشتر عطرهای این برند زنانه است.