التیر مثل یک کاوش باشکوه، ظریف و شگفتآور در نت باطراوت وانیل است که جلوههای شیک، سخاوتمندانه و کاریزماتیک آن را نمایان میکند". ــ ژولین اسپرشر (بنیانگذار و مدیر هنری پارفومز د مارلی)
همچون سرودی ستایشآمیز، مدرن و غافلگیرکننده برای یک عنصر محبوب و جهانی در عطرسازی: وانیل بوربون؛ از نوادگان همان وانیلی که در فرانسه و در دوران سلطنت لویی پانزدهم معرفی شد.
سایز | 125 میل |
طبع | گرم و شیرین |
گروه بویایی | شرقی |
جنسیت | مردانه |
نوع عطر | ادو پرفیوم |
فصل | فصول سرد |
ماندگاری | بسیار خوب |
پراکندگی | بسیار خوب |
پارفومز دی مارلی یک برند فرانسوی است که در سال 2011 فعالیتش در زمینه عطر و ادکلن را آغاز کرد. عطرهای این برند زمانی تولید شد که شاه لویی پانزدهم از عطرسازان پاریس در خواست کرد برای یادبود مسابقات اسب سواری بهترین عطرها را بسازند. به همین دلیل لوگوی این برند از دو اسب تشکیل شده است. امروزه عطرسازان برند پارفومز دی مارلی عطرهایی با الهام از سبک قرن 18، اسب های لویی پانزدهم و قلعه او میسازند تا براساس داستان واقعی زندگی انسانها باشد. این برند تاکنون 33 عطر تولید کرده است. جدیدترین محصول برند پارفومز دی مارلی در سال 2021 به بازار عرضه شد. عطرسازانی که با این برند همکاری کردند Francis Deleamont, Michele Saramito, Olivier Pescheux, Jacques Flori, Hamjd Merati-kashani, Sidonie Lancesseur, Nathalie Lorson, Fabrice Pellegrin, Olivier Cresp و Quentin Bisch هستند.