یک سال پس از ورود مرسدس بنز به دنیای عطر و ادکلن، شرکت اتومبیل سازی مطرح و لوکس بنتلی نیز این راه را در پیش گرفت و در سال 2013 با ادکلن بنتلی مردانه و سپس بنتلی اینتنس وارد صنعت ادکلن سازی شد.
این عطر براساس ویژگیهای خاص و منحصربهفردی شکل گرفته است که درواقع از شاخصههای برند بنتلی و میراث هنرهای دستی این برند هستند؛ مخصوصا نتهای برگرفته از چوبهای روشن و نتهای چرمی.
طراحی بطری بنتلی مردانه به گونهای انجام شده که نام برند بنتلی با کمک حرف B بالدار برجسته شود. حرفی که با برجستگی و دقت روی قسمت بالایی بطری نقش بسته است و در کنار درپوش کنگرهدار و نمادین بنتلی قرار میگیرد.
بنتلی فور من رایحهای گرم مشروبی و ادویهای دارد و عملکردی بسیار خوب در پخش و ماندگاری!
جزییات این عطر:
- کشور سازنده: انگلستان
- سال معرفی: 2013
- نام طراح: Nathalie Lorson
- گروه بویایی: شرقی ادویه ای
- جنسیت: مردانه
- غلظت: ادو پرفیوم
- حجم: 100 میل
- نت آغازین: ترنج ، فلفل سیاه ، برگ خشک برگبو
- نت میانی: دارچین، مریم گلی، روایح چوبی، رام(مشروب نیشکر)
- نت پایانی: لوبان ، نعناع هندی ، سدر ، چرم
برند بنتلی یک برند عطر و ادکلن تازه تاسیس شده انگلیسی است که اولین عطر این برند در سال 2013 و جدیدترین عطر آن در سال 2020 به بازار عرضه شد. این برند تاکنون 8 عطر در کارنامه خود دارد و بیشتر عطرهای این برند مردانه است. عطرهای بنتلی با همکاری عطرسازانی از جمله Nathalie Lorson, Michel Almairac, Mathilde Bijaoui, Julie Masse, Sidonie Lancesseur, Karine Dubreuil, Dorothe Piot و Mylene Alran ساخته شد.