مزایای کرم مرطوب کننده کیو وی 250 گرم

کرم مرطوب کننده کیو وی محصولی با بافت نرم و سبک با جذب سریع، به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و رطوبت رسانی قوی برای سلولهای پوستی انجام می دهد. این کرم دست با خاصیت مرطوب کنندگی قوی، تاثیر بسزایی در درمان اگزما، خارش و پسوریازیس ناشی از خشکی پوست بوده و رطوبت پوست را برای مدت طولانی حفظ می نماید.

کرم مرطوب کننده کیووی علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز سلولهای پوستی، با خاصیت ترمیم کنندگی قوی خود، آسیب ها و عوارض پوستی را التایم بخشیده و روند احیا و بازسازی پوست را تسریع می نماید.

ساختار کرم مرطوب کننده کیووی فاقد عطر، رنگ و لانولین بوده و بسیار مناسب برای پوست های خشک و حساس می باشد. این کرم هیچ گونه احساس سنگینی و چسبندگی بر روی پوست ایجاد نکرده و به سرعت جذب سلولهای پوست می شود. با استفاده از کرم مرطوب کننده QV رطوبت مورد نیاز برای ترمیم و بازسازی آسیب های ایجاد شده را بازیافته و شادابی از دست رفته به میزان بالایی به پوست باز می گردد. این محصول با عملکرد دوگانه علاوه بر جلوگیری از بروز خشکی، التهابات و حساسیت های پوستی را نیز برطرف کرده و خاصیت آرامش بخشی قوی برای پوست دارد.

 

ویژگی های کرم مرطوب کننده کیووی

  • با خاصیت مرطوب کنندگی قوی
  • ایجاد لایه محافظ بر روی پوست
  • ترمیم و بازسازی آسیب ها
  • فاقد عطر، رنگ و لانولین
  • مناسب برای پوست های خشک و حساس
  • قابل استفاده برای اطفال و بزرگسالان
  • بدون ایجاد احساس چسبندگی و سنگینی
  • حفظ رطوبت پوست برای مدت طولانی
  • درمان اگزما، پسوریازیس و آسیب های ناشی از خشکی
نظرات دوستان

نخستین جرقه‌های پیدایش برند کیووی QV در سال ۱۹۵۳ در استرالیا زده شد. زمانی که بخش پوست بیمارستانی در ملبورن، از شیمی‏دان جوانی به نام جرالد اپنهایم Gerald Oppenhiem درخواست کرد فرمولی برای مراقبت از پوست پیدا کند. محصول نهایی به احترام بیمارستان کویین ویکتوریا Queen Victoria، روغن حمام کیووی QV نامیده شد. پس از مشاهده‏ی رضایت بیماران بیمارستان، اپنهایم مقدار بیشتری از این روغن تولید کرد و سه سال بعد، روغن حمام کیووی به داروخانه‌های سراسر استرالیا عرضه شد.

مردم که به دنبال راهی ملایم برای بازیافتن لطافت و سلامت پوست خود بودند از این محصول استقبال کردند. با مشاهده ‏ی نیاز جامعه، اپنهایم تصمیم گرفت به کمک همسرش و یک پرستار، برند محصولات مراقبت از پوست خود را راه ‏اندازی کند. پس از سال‌ها تلاش در سال ۱۹۷۵ برند کیووی QV از شرکت دارویی ایگو Ego Pharmaceuticals متولد شد. برندی که تا کنون بیش از پنجاه میلیون محصول در سراسر دنیا به فروش رسانده است. محصولات کیووی فاقد صابون، عطر، لانولین و دیگر مواد محرک پوست هستند و PH متعادل دارند؛ به همین دلیل به روند بازسازی طبیعی پوست کمک می‏‌کنند. تولیدات کیووی به چهار گروه محصولات مراقبت صورت، بدن، مراقبت ویژه و محصولات مخصوص نوزادان و کودکان تقسیم می‌‏‏شوند.

محصولات مراقبت از پوست کیووی (QV)، تولید شده در استرالیا، داستان به ثمر نشستن سخت‌کوشی و خلاقیت را روایت می‌کنند. فرمولاسیون خاص این محصولات باعث شدند تا این شرکت به یکی از برندهای محبوب مراقبت از پوست برای انواع پوست در استرالیا تبدیل شود.

شروع داستان:

شیمی‌دان معروف و نیکنام، جرالد اپنهایم در پاسخ به درخواست بخش بیماری‌های پوستی بیمارستان یادبود ملکه ویکتوریای ملبورن، محصولی برای مراقبت از پوست تولید کرد که بعدها روغن حمام QV نام گرفت.

کلمه QV، مخفف Queen Victoria (ملکه ویکتوریا) است و نام این برند نیز برای ادای احترام به وی انتخاب شده است.

این روغن حمام به دلیل نرمی و لطافت به شدت محبوب شد و طی ۳ سال در تمامی داروخانه‌های استرالیا برای فروش ارائه شد.

درباره کیووی (QV):

این برند، زاده شده توسط شرکت دارویی Ego در سال ۱۹۵۳ میلادی است که توسط شیمی‌دان جوان، جرالد اپنهایم و همسر وی و همچنین یک پرستار شکل گرفت. آنها پس از مشاهده نیاز مردم به محصولاتی برای بازیابی و مراقبت از سلامت پوست تصمیم به انجام این کار گرفتند. در سال ۱۹۷۵ میلادی، پس از سخت‌کوشی فراوان، این پروسه به تولد برند QV ختم شد.محصولات این برند به دلیل استفاده نکردن از صابون، عطر و سایر عوامل تحریک‌کننده پوست، به پوست قابلیت ترمیم به صورت طبیعی می‌بخشند. امروزه محصولات QV برای مصرف روزانه تمام افراد، از نوزادان تا بزرگسالان مناسب هستند.

با اینکه تقریباً ۴ دهه از تولد محصولات مراقبت از پوست QV می‌گذرد، اما همچنان نام این برند با کیفیت و نوآوری گره خورده است؛ برندی که مورد اعتماد چند نسل بوده و توسط آنها به منظور پاکسازی و مرطوب کردن پوست‌های خشک و حساس و همچنین مراقبت روزانه از پوست، با کمال میل و اشتیاق مورد استفاده قرار گرفته است.

این برند بیش از ۵۰ نوع محصول مختلف را در بیش از ۲۰ کشور مختلف در اقصی نقاط جهان به فروش رسانده است.

با فروش بیش از ۵۰ میلیون محصول، QV همچنان محصولاتی با کیفیت را همانند آنچه در سال ۱۹۷۵ ارائه می‌کرد را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

با دید به آینده، QV همیشه در فکر تدارک نوآوری است تا محصولات جدیدی را برای رضایت بیشتر مصرف‌کنندگانش ارائه دهد.