ویژگیهای اصلی
1. حجمدهی فوقالعاده (XXL Volume):
این ریمل برای حجمدهی بسیار زیاد به مژهها طراحی شده است. فرمولاسیون خاص آن به شما مژههایی پرتر و مشکیتر میدهد.
2. بافت قابل فشردهسازی (Squeezable Mascara):
بستهبندی آن به گونهای طراحی شده که میتوان با فشردن آن، مقدار مناسب ریمل را به برس منتقل کرد؛ این کمک میکند که محصول بهتر روی برس پخش شود و نتیجه یکدستتری حاصل شود.
3. ماندگاری بالا (24H Wear):
ماندگاری این ریمل تا ۲۴ ساعت گزارش شده، که برای استفاده در طول روز یا مهمانیهای شبانه بسیار مناسب است.
4. رنگ جوهری مشکی (Intense Ink):
رنگ این ریمل بسیار تیره و قوی است و جلوهای چشمگیر به مژهها میبخشد.
5. مراقبت از مژهها (Lash Care):
علاوه بر خاصیت آرایشی، این محصول دارای مواد مغذی برای تقویت و محافظت از مژههاست.
6. حجم خالص:
6 گرم / 0.21 اونس
نکته:
مناسب برای چه کسانی است؟ افرادی که مژههایی با حجم بیشتر و نمایی دراماتیک میخواهند.
کسانی که به دنبال یک ریمل با ماندگاری طولانی هستند. مناسب برای استفاده روزانه یا مهمانی.
دیور یک برند فرانسوی است که توسط کریستین دیور طراح در سال 1947 تاسیس شد. عطرهای دیور جز معروف ترین و لوکس ترین عطرهای دنیا هستند. علت شهرت دیور به دلیل طراحی سبک های جدید بود. آنها در این طراحی ها انحناهای بدن زنان را به خوبی نشان میدادند. اولین عطر دیور به نام Miss Dior در سال 1947 تولید شد. بعد از درگذشت موسس دیور در سال 1957، دستیار اولش Yves Saint Laurent به تولید عطرهایش ادامه داد. بعد از اینکه Yves Saint Laurent برند خودش را تاسیس کرد، Marc Bohan اداره برند دیور را به عهده گرفت و محصولات و عطرهای جدید تولید کرد. برند دیور تاکنون 167 تولید کرده است و بیشتر عطرهای این برند زنانه است.