آبرسان زردچوبه تسکین دهنده نوتروژینا

این آبرسان بافتی ژلی و سبک دارد و به سرعت جذب پوست می شود. آبرسان نوتروژینا جز بهترین مرطوب کننده های خارجی است که آبرسانی بسیار بالایی داشته و باعث بروز جوش نمی شود؛ موجب روشن شدن پوست و رفع لک های جدید می شود همچنین وجود زردچوبه در ترکیبات این آبرسان، باعث التیام بخشی و تسکین پوست می شود.

ویژگی های آبرسان زردچوبه نوتروژینا:

  • مرطوب کننده و آبرسان قوی
  • بافت سبک و ژلی
  • ضد جوش و لک
  • مناسب پوست های مختلط، چرب و مستعد جوش و لک
  • تسکین دهنده و التیام بخش
  • روشن کننده و رفع لک های تازه پوست
  • جذب سریع و ماندگاری طولانی
  • فاقد چربی، الکل، روغن های معدنی و هرگونه مواد مضر برای پوست
  • مناسب برای بعد از اصلاح صورت
  • جلوگیری از مسدود شدن منافذ
  • جلوگیری از پیری پوست
  • آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال

آبرسان زردچوبه نوتروژینا مدل Clear & Soothe

این آبرسان پوست های مختلط و چرب، فاقد چربی است و روی پوست بافتی بسیار سبک دارد که آن را برای پوست های جوش دار مناسب می‌کند.

کم آبی پوست باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می‌شود که این آبرسان به برطرف شدن این چروک ها کمک کرده و از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال است، از بروز جوش جلوگیری کرده و به برطرف شدن جای جوش‌ها کمک می‌کند. باعث روشن شدن پوست شده و از مسدود شدن منافذ جلوگیری می‌کند.

باعث تسکین التهابات پوست شده و التیام بخش است در نتیجه برای بعد از اصلاح صورت نیز مناسب است.

برخی سوالات شما…

لک های قدیمی پوستمو کمرنگ می‌کنه؟

خیر،

این آبرسان تنها به بهبود جای جوش های جدید کمک می‌کند و برای درمان لک های قدیمی پوست بهتر است پکیج کاملی شامل: شوینده مناسب، ضد لک قوی، آبرسان و ضد آفتاب استفاده کنید.

همه چین و چروک هارو برطرف می‌کنه؟

خیر،

این محصول تنها خطوط ریزی که بر اثر کم آبی ایجاد شده‌اند را برطرف می‌کند.

نحوه مصرف آبرسان زردچوبه نیتروژنا

روزانه دو بار روی پوست خشک و تمیز استفاده کنید. می‌توانید از این کرم برای زیر آرایش هم استفاده کنید.

اطراف چشم استفاده نشود.

حجم 75 میلی لیتر
نوع پوست چرب ، مختلط
نوع پوست مستعد جوش و آکنه
بافت ژل
جنسیت آقایان و بانوان
بسته بندی تیوپی
تاریخ انقضا 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
کشور مبدا برند فرانسه
نظرات دوستان

در سال ۱۹۳۰ امانوئل استولاروف کمپانی آرایشی کوچکی با نام Natone تاسیس کرد و با همکاری سالن های زیبایی آن ها را به فروش میرساند. پس از آن در سال ۱۹۶۲ و در پی کشف یک صابون باکیفیت نام برند را به نوتروژینا تغییر داد. در سال های بعد این برند لاین محصولات تخصصی خود را توسعه داد و به حوزه های پوستی و مراقبت از مو نیز وارد شد. سرانجام در سال ۱۹۹۴ این برند توسط johnson & johnson خریداری شد. در حال حاضر برند نوتروژینا محصولات خود را به بیش از ۷۰ کشور دنیا ارسال و به فروش می رساند.