ست سه تیکه ای رطوبت رسان skin school کلینیک شامل کرم آبرسان مویسچر 100 ساعته کلینیک، ژل مرطوب کننده دور چشم مویسچر کلینیک و ماسک شب رطوبت رسان کلینیک به افزایش رطوبت پوست کمک کرده و مناسب انواع تایپ پوستی می باشد.

1.کرم آبرسان مویسچر 100 ساعته کلینیک:

کرم مرطوب کننده ۱۰۰‌ ساعته کلینیک یکی از پرفروش ترین محصولات برند کلینیک، قوی ترین و ماندگارترین مرطوب کننده این برند است. بافت آن ژلی و سبک است که تنها در 3 ثانیه پوست را عمیقا مرطوب کرده و تا طولانی مدت رطوبت را در پوست حفظ کرده و مناسب انواع تایپ پوستی می‌باشد.

فواید آبرسان کلینیک

  • این کرم آبرسان تا ۱۰ لایه در پوست نفوذ کرده و باعث هیدراته شدن عمیق پوست می شود. این رطوبت تا ۱۰۰ ساعت ماندگاری دارد.
  • منبع رطوبت داخل خود پوست را تحریک می کند تا دائما خود را هیدراته کند و مرطوب نگه دارد.
  • رطوبت را روی پوست قفل کرده و باعث برجسته، سالم و درخشان به نظر رسیدن پوست می شود.
  • با استفاده بلند مدت باعث جوانسازی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک ها می شود.
  • از تخریب لایه رویی و محافظ پوست جلوگیری کرده و آن را ترمیم می کند تا پوست در مقابل آسیب های بیرونی مقاوم باشد.
  • فاقد عطر، الکل و پارابن می‌باشد همچنین فاقد چربی و عطر بوده که مناسب پوست های حساس نیز می‌باشد.
  • تنها در یک هفته استفاده روزانه از این محصول پوست هیدراته شده و پر و برجسته تر نشان می‌دهد.

حجم:

50 میلی لیتر

تاریخ انقضاء:

24 ماه پس از باز شدن درب محصول

نحوه استفاده از کرم آبرسان کلینیک:

صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود.

2.ژل مرطوب کننده دور چشم مویسچر کلینیک:

ژل دور چشم مویسچر سرج کلینیک با ماندگاری ۹۶ ساعته یک مرطوب کننده دور چشم فوق العاده سبک بر پایه آب / ژل است که پوست اطراف چشم را هیدراته کرده و باعث تحریک منبع آبرسانی طبیعی خود پوست می شود. علاوه بر این باعث پر شدن چین و چروک های ریز پوست و جلوگیری از ایجاد آنها در آینده می شود.

ژل مرطوب کننده دور چشم مویسچر برند کلینیک فاقد پارابن، فتالات و رایحه بوده و ضد حساسیت است؛ از این جهت برای انواع مختلف پوست از جمله خشک تا خیلی خشک، خشک مختلط، چرب مختلط، چرب و نرمال مناسب است.

خواص کرم دور چشم کلینیک

  • به دلیل سبکی بلافاصله جذب پوست دور چشم شده و اثربخشی خود را نشان می دهد.
  • باعث تنگ شدن منافذ پوستی و درخشان شدن پوست دور چشم می شود.
  • با استفاده از تکنولوژی auto replenishing lipid sphere رطوبت را به مدت ۹۶ ساعت روی پوست دور چشم حفظ می کند.
  • چین و چروک و خطوط ریز روی پوست را پر کرده و از ایجاد چروک های جدید در آینده جلوگیری می کند.
  • از پیری زودرس پوست زیر چشم و خشکی آن جلوگیری کرده و اثرات جوانسازی پوست دارد.

حجم:

5 میلی لیتر

تاریخ انقضاء:

6 ماه پس از اولین استفاده

روش مصرف بهترین کرم دور چشم کلینیک:

به اندازه یک نخود از ژل مرطوب کننده دور چشم را بردارید.
روی پوست نواحی اطراف چشم ژل را ماساژ دهید.
این ژل مرطوب کننده می تواند به تنهایی، زیر میکاپ یا به عنوان ماسک دور چشم ۳ دقیقه ای استفاده شود.

3.ماسک شب رطوبت رسان کلینیک:

ماسک شب رطوبت رسان کلینیک پوست را تسکین داده و آن را به طور عمقی رطوبت رسانی و تغذیه می کند.

همانگونه که می دانید، یک بار استفاده از ماسک، برابر با 21 روز استفاده از محصولات مراقبت پوستی می باشد.

این ماسک که بافت کرمی دارد، رطوبت از دست رفته پوست را باز می گرداند و همچنین سبب پلامپ شدن پوست می شود.

صبح روز بعد از استفاده از این ماسک، پوست علاوه بر رطوبت رسانی و تغذیه، نرم و درخشان شده و سالم به نظر می رسد.

این محصول فاقد چربی، فتالات، سولفات، پارابن و عطر بوده و کاملا وگان می باشد.

حجم:

30 میلی لیتر

تاریخ انقضا:

24 ماه پس از باز شدن درب محصول

روش مصرف:

شب ها قبل از خواب، ماسک را به پوست صورت بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

نکته: از استفاده ماسک در ناحیه اطراف چشم خودداری نمایید.

نوع پوست انواع پوست
کشور مبدا برند آمریکا
نظرات دوستان

برند کلینیک یک برند لوازم آرایشی است که در سال 1968 توسط کمپانی Estee Lauder تاسیس شد. بیشتر شهرت این برند به دلیل محصولات مراقبت از پوست است. به این علت که اولین برند محصولات آرایشی بودند که قبل از عرضه در بازار برای جلوگیری از حسایت های آلرژیک برروی تعداد زیادی از افراد چندین بار تست میشود تحت نظر متخصص پوست و مو تولید میشود. امروزه محصولات کلینیک 100% بدون رایحه هستند و آزمایش های زیادی برروی همه محصولات انجام میشود. اولین عطر این برند به نام Aromatic Elixir در سال 1971 معرفی شد. این عطر به عنوان رایحه ای به یادماندنی برای چندین نسل از خانم ها بود. بر خلاف محبوبیت زیاد عطر Aromatic Elixir، پر فروش ترین عطر برند کلینیک Happy است که در سال 1997 در بازار معرفی شد.