پریمیوم گالری پریمیوم گالری

مرجوع کالا

شرایط بازگرداندن کالا در فروشگاه پریمیوم گالری کمی متفاوت با دیگر فروشگاه ها میباشد.پریمیوم گالری برای اولین بار در ایران کلیه محصولات خود را گارانتی می نماید. به هیچ عنوان کالای فیک یا درجه دو را به فروش نمی رساند.کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه پریمیوم دارای ضمانت اورجینال بودن تا پایان مصرف عطر می باشد.

مشتری می تواند در هر مرحله از مصرف عطر که باشد ، در صورتی که عطر غیر اورجینال باشد محصول خود را مرجوع کند و از آنجا که پریمیوم گالری به اصالت و کیفیت محصولاتی که برای مشتریان ارسال میکند اطمینان کامل دارد ، بنابراین اگر هر کارشناس عطر در فروشگاه های معتبر سراسر کشور که خریدار به او اعتماد کامل دارد اشکالی را در عطر تایید کند ، پریمیوم گالری بازگرداندن کالا را بلامانع میداند.

توجه داشته باشید به دلیل مقررات بهداشتی امکان مرجوع کالا به صورت سلیقه ای وجود ندارد و تنها در صورت غیر اورجینال بودن کالا عودت داده میشود. برای بازگرداندن کالا لازم است تا 7 روز پس از دریافت بسته با امور مشتریان پریمیوم گالری تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید .برای این کار ابتدا با شماره 07136268371 تماس بگیرید و علت مرجوع کالا را توضیح دهید.

قدری تحمل فرمایید تا امور مشتریان مشکل شما را بررسی نموده و نتیجه را به اطلاع شما برساند. برای بازگرداندن کالا باید محصول را در جعبه یا کارتن اصلی خود بسته بندی نمایید و اگر نیاز به نوشتن توضیحات خاصی از طرف شما وجود دارد آن را پشت فاکتور خرید یا در قطعه کاغذی جداگانه یادداشت نمایید. فروشگاه پریمیوم تعهدی برای پرداخت هزینه های مرجوعی کالا ندارد.

مراحل رسیدگی به درخواست مشتری

پس از دریافت کالا در واحد خدمات پس از فروش به این صورت میباشد که کالای مرجوعی پس از این که به دست کارشناسان رسید آنها ایرادهای اعلامی از سوی مشتری را بررسی می نمایند ، اگر ایراد ، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان پریمیوم گالری تایید شود کالا تعویض خواهد شد.همچنین مشتری میتواند کالای خود را با کالای برند دیگری تعویض نماید.

پس از آنکه پریمیوم گالری کالایی را در بخش خدمات پس از فروش دریافت کرد با توجه به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری کارشناسان کالا را تست و نظر نهایی خود را اعلام می کنند.این پروسه حدود 24 ساعت کاری زمان میبرد. در صورت تایید استرداد وجه توسط کارشناسان ، پس از مشخص شدن وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش و معلوم شدن نتیجه نهایی ، حداکثر ظرف چهل و هشت ساعت کاری مبلغ کالا به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مرجوع کالا

شرایط بازگرداندن کالا در فروشگاه پریمیوم گالری کمی متفاوت با دیگر فروشگاه ها میباشد.پریمیوم گالری برای اولین بار در ایران کلیه محصولات خود را گارانتی می نماید. به هیچ عنوان کالای فیک یا درجه دو را به فروش نمی رساند.کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه پریمیوم دارای ضمانت اورجینال بودن تا پایان مصرف عطر می باشد.

مشتری می تواند در هر مرحله از مصرف عطر که باشد ، در صورتی که عطر غیر اورجینال باشد محصول خود را مرجوع کند و از آنجا که پریمیوم گالری به اصالت و کیفیت محصولاتی که برای مشتریان ارسال میکند اطمینان کامل دارد ، بنابراین اگر هر کارشناس عطر در فروشگاه های معتبر سراسر کشور که خریدار به او اعتماد کامل دارد اشکالی را در عطر تایید کند ، پریمیوم گالری بازگرداندن کالا را بلامانع میداند.

توجه داشته باشید به دلیل مقررات بهداشتی امکان مرجوع کالا به صورت سلیقه ای وجود ندارد و تنها در صورت غیر اورجینال بودن کالا عودت داده میشود. برای بازگرداندن کالا لازم است تا 7 روز پس از دریافت بسته با امور مشتریان پریمیوم گالری تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید .برای این کار ابتدا با شماره 07136268371 تماس بگیرید و علت مرجوع کالا را توضیح دهید.

قدری تحمل فرمایید تا امور مشتریان مشکل شما را بررسی نموده و نتیجه را به اطلاع شما برساند. برای بازگرداندن کالا باید محصول را در جعبه یا کارتن اصلی خود بسته بندی نمایید و اگر نیاز به نوشتن توضیحات خاصی از طرف شما وجود دارد آن را پشت فاکتور خرید یا در قطعه کاغذی جداگانه یادداشت نمایید. فروشگاه پریمیوم تعهدی برای پرداخت هزینه های مرجوعی کالا ندارد.

مراحل رسیدگی به درخواست مشتری

پس از دریافت کالا در واحد خدمات پس از فروش به این صورت میباشد که کالای مرجوعی پس از این که به دست کارشناسان رسید آنها ایرادهای اعلامی از سوی مشتری را بررسی می نمایند ، اگر ایراد ، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان پریمیوم گالری تایید شود کالا تعویض خواهد شد.همچنین مشتری میتواند کالای خود را با کالای برند دیگری تعویض نماید.

پس از آنکه پریمیوم گالری کالایی را در بخش خدمات پس از فروش دریافت کرد با توجه به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری کارشناسان کالا را تست و نظر نهایی خود را اعلام می کنند.این پروسه حدود 24 ساعت کاری زمان میبرد. در صورت تایید استرداد وجه توسط کارشناسان ، پس از مشخص شدن وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش و معلوم شدن نتیجه نهایی ، حداکثر ظرف چهل و هشت ساعت کاری مبلغ کالا به حساب مشتری واریز خواهد شد.

محصولات پیشنهادی
اوت لت