فوم شستشوی صورت حاوی زردچوبه نوتروژینا

فوم شوینده لاین زردچوبه یکی از محصولات نوتروژینا، یک آبرسان قوی برای پوست‌های حساس، مختلط، چرب و مستعد آکنه و لک بوده و با خواص التیام بخشی و آرام بخشی، پوست های دچار التهاب و استرس را تسکین می‌دهد؛ همچنین از بروز جوش جلوگیری کرده، لک های تازه پوست را از بین می‌برد و باعث روشن و درخشان شدن پوست می‌شود.

ویژگی های فوم زردچوبه نوتروژینا:

  • آبرسانی قوی
  • تسکین دهنده التهابات ناشی از استرس پوست
  • مناسب پوست های حساس، مختلط، چرب و مستعد آکنه و لک
  • جلوگیری از مسدود شدن منافذ
  • جلوگیری از ایجاد لک و بهبود لک های تازه پوست
  • مات کننده پوست
  • ضد جوش
  • بافت سبک
  • روشن کننده
  • حاوی عصاره زردچوبه و گلیسیرین
  • آنتی اکسیدان و ضد باکتری
  • فاقد چربی، سولفات و روغن های معدنی
  • تست شده توسط متخصصان پوست

فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا

این شوینده صورت قوی، منافذ و پوست شما را از هر گونه آلودگی و باقی مانده لوازم آرایش پاک کرده و از مسدود شدن منافذ جلوگیری می‌کند. حاوی عصاره زردچوبه می‌باشد که آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال بوده و مانع بروز جوش می‌شود.

روی پوست احساس خشکی و کشیدگی ایجاد نکرده و پوست را مات می‌کند. فاقد هرگونه چربی و مواد مضر بوده که آن را برای پوست‌های حساس نیز مناسب کرده است.

برخی سوالات شما…

باعث روشن شدن پوست می‌شه؟

بله،

این شوینده دارای خواص روشن کننده و ضد لک بوده که پوست را روشن و درخشان می‌کند و لک های تازه پوست را از بین می‌برد.

برای پوست های حساس هم مناسبه؟

بله،

این محصول فاقد چربی، سولفات، روغن‌های معدنی و هرگونه مواد مضر برای پوست بوده و بافت سبکی دارد در نتیجه برای پوست های حساس هم قابل استفاده است.

نحوه مصرف فوم شستشوی نیتروژنا حاوی عصاره زردچوبه

مقداری از محصول را بر روی کف دست ریخته و با حرکات دایره ای آرام کف را به پوست خیس صورت بزنید سپس با آب ولرم آن را آبکشی کنید.

از این فوم برای شست و شوی چشم‌های خود استفاده نکنید.

حجم 150 میلی لیتر
نوع پوست انواع پوست مستعد لک
بافت فوم
جنسیت آقایان و بانوان
بسته بندی پمپی
تاریخ انقضا 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
کشور مبدا برند فرانسه
نظرات دوستان

در سال ۱۹۳۰ امانوئل استولاروف کمپانی آرایشی کوچکی با نام Natone تاسیس کرد و با همکاری سالن های زیبایی آن ها را به فروش میرساند. پس از آن در سال ۱۹۶۲ و در پی کشف یک صابون باکیفیت نام برند را به نوتروژینا تغییر داد. در سال های بعد این برند لاین محصولات تخصصی خود را توسعه داد و به حوزه های پوستی و مراقبت از مو نیز وارد شد. سرانجام در سال ۱۹۹۴ این برند توسط johnson & johnson خریداری شد. در حال حاضر برند نوتروژینا محصولات خود را به بیش از ۷۰ کشور دنیا ارسال و به فروش می رساند.