فوم شستشوی صورت حاوی زردچوبه نوتروژینا
فوم شوینده لاین زردچوبه یکی از محصولات نوتروژینا، یک آبرسان قوی برای پوستهای حساس، مختلط، چرب و مستعد آکنه و لک بوده و با خواص التیام بخشی و آرام بخشی، پوست های دچار التهاب و استرس را تسکین میدهد؛ همچنین از بروز جوش جلوگیری کرده، لک های تازه پوست را از بین میبرد و باعث روشن و درخشان شدن پوست میشود.
ویژگی های فوم زردچوبه نوتروژینا:
- آبرسانی قوی
- تسکین دهنده التهابات ناشی از استرس پوست
- مناسب پوست های حساس، مختلط، چرب و مستعد آکنه و لک
- جلوگیری از مسدود شدن منافذ
- جلوگیری از ایجاد لک و بهبود لک های تازه پوست
- مات کننده پوست
- ضد جوش
- بافت سبک
- روشن کننده
- حاوی عصاره زردچوبه و گلیسیرین
- آنتی اکسیدان و ضد باکتری
- فاقد چربی، سولفات و روغن های معدنی
- تست شده توسط متخصصان پوست
فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا
این شوینده صورت قوی، منافذ و پوست شما را از هر گونه آلودگی و باقی مانده لوازم آرایش پاک کرده و از مسدود شدن منافذ جلوگیری میکند. حاوی عصاره زردچوبه میباشد که آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال بوده و مانع بروز جوش میشود.
روی پوست احساس خشکی و کشیدگی ایجاد نکرده و پوست را مات میکند. فاقد هرگونه چربی و مواد مضر بوده که آن را برای پوستهای حساس نیز مناسب کرده است.
برخی سوالات شما…
باعث روشن شدن پوست میشه؟
بله،
این شوینده دارای خواص روشن کننده و ضد لک بوده که پوست را روشن و درخشان میکند و لک های تازه پوست را از بین میبرد.
برای پوست های حساس هم مناسبه؟
بله،
این محصول فاقد چربی، سولفات، روغنهای معدنی و هرگونه مواد مضر برای پوست بوده و بافت سبکی دارد در نتیجه برای پوست های حساس هم قابل استفاده است.
نحوه مصرف فوم شستشوی نیتروژنا حاوی عصاره زردچوبه
مقداری از محصول را بر روی کف دست ریخته و با حرکات دایره ای آرام کف را به پوست خیس صورت بزنید سپس با آب ولرم آن را آبکشی کنید.
از این فوم برای شست و شوی چشمهای خود استفاده نکنید.
حجم | 150 میلی لیتر |
نوع پوست | انواع پوست مستعد لک |
بافت | فوم |
جنسیت | آقایان و بانوان |
بسته بندی | پمپی |
تاریخ انقضا | 12 ماه پس از باز شدن درب محصول |
کشور مبدا برند | فرانسه |
در سال ۱۹۳۰ امانوئل استولاروف کمپانی آرایشی کوچکی با نام Natone تاسیس کرد و با همکاری سالن های زیبایی آن ها را به فروش میرساند. پس از آن در سال ۱۹۶۲ و در پی کشف یک صابون باکیفیت نام برند را به نوتروژینا تغییر داد. در سال های بعد این برند لاین محصولات تخصصی خود را توسعه داد و به حوزه های پوستی و مراقبت از مو نیز وارد شد. سرانجام در سال ۱۹۹۴ این برند توسط johnson & johnson خریداری شد. در حال حاضر برند نوتروژینا محصولات خود را به بیش از ۷۰ کشور دنیا ارسال و به فروش می رساند.